9+

Categorie: Kennisbank

Hoe check je of een nieuwe webpagina geïndexeerd is?

13-10-2022 Kennisbank Jaleesa Konjanan

Als marketeer wil je ervoor zorgen dat jouw website door gebruikers wordt gevonden wanneer zij naar jouw producten of diensten zoeken. Wanneer jouw website door Google is geïndexeerd en wordt weergegeven in de zoekresultaten, kan het nuttig zijn om te weten welke pagina’s zijn geïndexeerd. Zo kan je controleren of er pagina’s ontbreken in de index of dat er andere problemen zijn die moeten worden aangepakt. In dit artikel bekijken we enkele manieren om te controleren of een nieuwe pagina

Google Search Console

De Redirection plugin in WordPress

6-10-2022 Kennisbank Jaleesa Konjanan

Redirection is een handige WordPress plugin die je helpt bij het beheren van gebruikerservaringen en website navigatie. Het doet dit door het instellen van aangepaste regels voor wanneer iemand probeert naar een deel van uw website te gaan dat je niet wilt dat ze zien. Voorbeelden zijn een verouderde blogpost of een pagina met gevoelige informatie (zoals jouw wachtwoord of e-mail). Met de Redirection plugin kun je gebruikers omleiden van de ene URL naar de andere. Bovendien kan je omleidingsregels

Logo WordPress

De grootste valkuilen van een SEO migratie

6-10-2022 Kennisbank Jaleesa Konjanan

In een ideale wereld zou het migreren van je website van het ene naar het andere platform een koud kunstje zijn. Je werkt gewoon alle nieuwe site-URL’s en redirects bij in je oude CMS en laat de crawlers hun gang gaan. In werkelijkheid kan het echter een rommeltje worden. Er worden vaak fouten gemaakt bij het overzetten van inhoud van de ene site naar de andere. URL’s worden vaak gefragmenteerd en ergens onderweg omgeleid. Dit maakt het voor zoekmachines moeilijk

Pas op Valkuil bord

Wat is CPM?

25-8-2022 Kennisbank Emma Geerts

Cost per mille (CPM) is een berekeningsmethode voor de advertentie-inkoopprijs. Het is het bedrag dat betaald moet worden als adverteerder voor elke 1000 lezers die zijn advertentie bereikt. Deze methode wordt ook gebruikt bij radio- of tv-reclame. CPM is de meest gangbare manier om advertentiekosten in te schatten en qua factuur op te stellen. Wat is CPM reclame? Cost per mille, afgekort als CPM, is een methode voor het berekenen van de aankoopprijs van advertenties. Het is het bedrag dat

Wat is een zoekopdracht?

25-8-2022 Kennisbank Emma Geerts

Wanneer je een probleem hebt, moet je informatie vinden. Of het nu gaat om informatie over je huiswerkopdracht of een artikel over wat je moet doen als je moeder deze maand geen derde paar nieuwe sportschoenen voor je koopt, het vinden van die informatie is de eerste stap in de oplossing van het probleem. Het vinden van informatie heet “zoeken” en is iets waar computers heel goed in zijn. In deze blogpost wordt uitgelegd wat zoeken is en wat het

Wat betekent ROI en hoe bereken je het?

25-8-2022 Kennisbank Emma Geerts

Rendement op investeringen (ROI) is een maatstaf voor de mate waarin het geld van een organisatie wordt geïnvesteerd om een gunstig rendement te behalen. Met andere woorden, ROI meet de efficiëntie van de investeringen van een organisatie. Het helpt managers de doeltreffendheid van hun investeringsstrategieën te evalueren door aan te tonen of hun investeringen al dan niet een positief rendement opleveren. Als je niet precies weet wat dit betekent, maak je dan geen zorgen! Dit artikel zal alles uitleggen wat

Wat is E-Commerce?

25-8-2022 Kennisbank Emma Geerts

E-commerce is de business van het online verkopen van producten. Het is een groeiende sector met een enorm potentieel voor groei in de toekomst, en het is ook een geweldige manier om aan de slag te gaan als ondernemer met een klein budget. Je hebt geen groot kapitaal nodig om je eerste project te starten, en je hoeft ook geen eerdere ervaring te hebben om te slagen. In dit artikel zullen we uitleggen wat e-commerce is en hoe je je

Wat is een USP?

25-8-2022 Kennisbank Emma Geerts

Een Unique Selling Point (USP) is datgene waardoor uw bedrijf zich onderscheidt van concurrenten in dezelfde bedrijfstak. Het is iets waardoor uw bedrijf opvalt, waardoor u een voorsprong heeft op uw concurrenten, en waardoor potentiële klanten u boven anderen verkiezen. De USP moet kort en krachtig zijn, maar tegelijkertijd moet het opvallend genoeg zijn om de aandacht van potentiële klanten te trekken. Lees verder om meer te leren over USP’s en hoe het uw marketingstrategie kan verbeteren. Wat is een

Wat is de CTR en hoe verbeter je jouw CTR?

22-8-2022 Kennisbank Jesse Commandeur

De Click-through rate (CTR) is een belangrijke metric voor iedere SEO-specialist. Als jouw CTR hoog is, betekent dit dat mensen geïnteresseerd zijn in jouw zoekresultaten en hierop klikken. Als je CTR laag is, moet je harder werken om mensen op je zoekresultaat te laten klikken. Benieuwd waar CTR voor staat? Lees verder om het uit te vinden! Click-through rate is het aantal keren dat gebruikers op een zoekresultaat klikken gedeeld door het aantal keer dat de advertentie is getoond –

illustratie wat is het CTR?

Categorieën

Heb je vragen?

Neem contact op! :) wij helpen je graag verder met al je SEO vragen

SEO vraag stellen

Mis het niet

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en mis geen enkele SEO tip

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Heb je vragen?

Wil je meer weten over SEO? Kan je website een nieuwe impuls gebruiken?
Neem contact op

Onder ons

Team van SEO specialisten

Het team van SEO bureau Onder bestaat uit enthousiaste SEO specialisten die graag samen met jou voor het beste resultaat gaan.

Maak kennis met ons team

Deze klanten zijn ondersteboven van ons!

Renzo van Dongen

Renzo van Dongen

Digital content manager Peugeot

Of het nu over content of technische aanpassingen gaat, dat maakt niet uit. Martijn brieft dit op een hele heldere manier zodat dit lokaal of door ons hoofdkantoor in Frankrijk doorgevoerd kan worden. […] Sinds de start van onze samenwerking hebben we mooie resultaten behaald. Keep it up!

Marien van Stegeren

Eigenaar Kitcentrum

Wanneer je online onderneming groeit groeien de verwachtingen vaak ook, op elk gebied. Voor een groot gedeelte hadden we zelf de controle over SEO en de invulling hiervan. We kwamen er achter dat onze eigen “algemene blik” niet meer toereikend was en hebben daarom Bureau Onder ingeschakeld. Verrassend en helder. We hebben een fijne samenwerking opgebouwd, mede omdat Martijn  ook met regelmaat met Eline of Mariska (afhankelijk van de case) bij ons op kantoor komt wat voor ons erg waardevol is!

Marten Stellingwerf

Webmaster

Martijn en Mariska maken het SEO verhaal begrijpelijk voor de leek en denken graag met ons mee. Het is fijn dat er elke maand een persoonlijk contact moment is met een uitgebreide rapportage en de mogelijkheid om alles te doorspreken. Na enkele maanden is het Onder al gelukt om met enkele van onze webshop pagina’s de nummer 1 posities te verkrijgen op Google. Wij zijn zeer tevreden over Onder.

Mark Prummel

SEO Specialist Stella Fietsen

Sinds enkele jaren is Onder is een gewaardeerde partner van Stella. Martijn is mijn sparringpartner voor complexe SEO vraagstukken en het extra paar kritische ogen dat ons scherp houdt. Samen hebben we een mooie groei gerealiseerd in online zichtbaarheid, bezoekersaantallen en leads. Onder onderscheidt zich door haar korte communicatielijnen en vakkundigheid. Ze spreken onze taal: niet zeuren, maar aanpakken. Daar houden we van!

OnderBouwing

Mis geen enkele SEO tip
  • Inzichten en tips op het gebied van SEO
  • Voor beginners en gevorderden
  • Van experimenten tot ontwikkelingen bij Google en van
    best practices tot eigen cases
  • Een kijkje achter de schermen bij Onder

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.