Linkbuilding is het proces waarbij je actief links van andere websites naar je eigen site verzamelt. Zo’n link – ook wel backlink genoemd – functioneert als een soort aanbeveling. Voor zoekmachines als Google zijn dit signalen dat jouw site waardevol is. Hoe meer relevante en betrouwbare websites naar jouw content verwijzen, hoe hoger je in de zoekresultaten kunt verschijnen. Een belangrijk detail: het draait allang niet meer om zoveel mogelijk links. De kwaliteit, relevantie en natuurlijke opbouw van je linkprofiel
Vindbaarheid op Google is voor bedrijven en websites essentieel om bezoekers en potentiële klanten te bereiken. Hoewel goede content een belangrijke rol speelt, is het niet de enige factor. Technische optimalisaties, linkbuilding en gebruikerservaring spelen ook een cruciale rol in hoe goed een website presteert in de zoekresultaten. In dit artikel bespreken we de belangrijkste aspecten die bijdragen aan een betere vindbaarheid in Google. Indexatie: hoe zorg je ervoor dat je website wordt opgenomen in Google? Voordat een website in
Social media en SEO lijken op het eerste gezicht twee verschillende strategieën, maar ze kunnen elkaar juist versterken. Terwijl SEO zich richt op het optimaliseren van content voor zoekmachines, helpt social media om die content onder de aandacht te brengen bij een breder publiek. Maar hoe werkt dat precies? En hoe kun je social media slim inzetten om je SEO-resultaten te verbeteren? De relatie tussen social media en SEO Hoewel social media geen directe rankingfactor is voor Google, kan het
Afbeeldingen maken een website niet alleen aantrekkelijker, maar spelen ook een belangrijke rol in zoekmachineoptimalisatie (SEO). Een goed geoptimaliseerde afbeelding kan je website sneller laten laden, beter laten ranken in Google Afbeeldingen en extra bezoekers aantrekken. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw afbeeldingen bijdragen aan een betere SEO? Waarom is SEO voor afbeeldingen belangrijk? Zoekmachines zoals Google gebruiken afbeeldingen om de context van een pagina beter te begrijpen. Een goed geoptimaliseerde afbeelding draagt bij aan: Daarnaast wordt AI steeds
In a digital world where thousands of websites vie for attention, a smart SEO strategy is key to making your business thrive online. But what makes a SEO strategy successful? And how can you stay one step ahead of the competition? In this blog, you will learn how to develop a strategy that not only attracts visitors, but also produces long-term results. What is a SEO strategy? A SEO strategy is a plan for improving your website's findability in search engines. The goal
Video marketing has become one of the most powerful tools in digital marketing. Videos allow you to get your message across quickly, clearly and attractively. Whether it's to attract new customers, strengthen your brand or increase conversions, videos offer an effective and versatile way to achieve your goals. In this article, we discuss why video marketing is so effective and the benefits it offers to businesses of all sizes. Why is video marketing so
TikTok has changed the way brands communicate online. What once started as a platform for short, light-hearted videos is now a powerful marketing channel that helps companies reach their target audience in a creative and authentic way. But as a business, how do you get the most out of TikTok, and how do you develop a strategy that works? In this article, you will learn why TikTok is such an interesting platform, what its benefits are, and how you can use it to help your brand
Local SEO is an indispensable strategy for businesses looking to reach customers in a specific region. Whether you have a physical shop, offer services in a particular city or want more visibility locally, local SEO will increase your online findability for searches in the local area. In this article, we will discuss what local SEO is, why it is important, and how to optimise your local visibility. What is local SEO? Local SEO (local search engine optimisation) focuses on the
Data security is one of the most important pillars of a modern organisation. Whether it involves customer data, financial information or internal documents, good security not only prevents data breaches and cyber attacks, but also contributes to reliable and efficient operations. Robust security offers more than just protection; it also strengthens the trust of customers and partners. How do you ensure that your organisation is optimally secured? In this article, you will read what data security means, what the risks are
Get in touch! :) we are happy to help you with all your SEO questions
SEO questionSubscribe to our newsletter and don't miss a single SEO tip
"*" geeft vereiste velden aan
Our team consists of enthusiastic SEO specialists who are happy to work with you for the best results.
"*" geeft vereiste velden aan