“Kun jij even iets op social media zetten? We hebben al een tijdje niets gepost.” Veel marketingmedewerkers krijgen spontaan jeuk van deze vraag. Want wat is het doel van deze post? Heeft de doelgroep interesse in deze content? En krijgt je doelgroep het überhaupt te zien of zijn de mensen die jij wilt bereiken op een heel ander platform te vinden? Je merkt het al: content plaatsen doe je niet zomaar. Het vraagt om een strategische en tegelijkertijd praktische aanpak.
Het is een van de meest populaire webshop platforms voor makelaars is Realworks. De koppeling met het biedlogboek, crm, API’s en koppeling met Social media platformen bied veel voordelen voor de makelaardij kantoren. Realworks is interessant voor iedereen die business-, nieuwbouw, bestaande bouw of agrarische objecten verhandeld. Ik neem je mee in diverse blogs mee langs alle belangrijke overwegingen bij de zoektocht naar het juiste CMS voor jouw webshop of website, hierbij zoom ik extra in op de voordelen en
Featured snippets zijn een van de snelste manieren om meer zichtbaarheid in Google te krijgen. Ze staan boven de reguliere zoekresultaten en trekken direct de aandacht van gebruikers. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw content in een featured snippet verschijnt? In deze blog ontdek je hoe je jouw content strategisch optimaliseert om deze felbegeerde plek te veroveren. Waarom zijn featured snippets waardevol? Featured snippets worden ook wel “positie nul” genoemd, omdat ze boven de nummer één positie in Google
Wanneer je bezoekers in meerdere talen probeert te bereiken dan is de Hreflang-tag een must. Het maakt niet uit of je meerdere talen op één website hebt of voor iedere taal een verschillende website, met de Hreflang tag vertel je Google welke locatie je wilt tonen aan welke bezoeker. In het onderstaande blog leg ik je uit wat de Hreflang tag is, hoe je deze toepast en hoe je veelgemaakte fouten voorkomt. Wat is Hreflang? De Hreflang is een HTML-attribuut
Je wilt meer bezoekers naar je website, maar waar begin je? SEO is een van de meest effectieve manieren om je online zichtbaarheid te vergroten. Toch kan het lastig zijn om niets over het hoofd te zien. Met onze gratis vernieuwde SEO content checklist maak je jouw website klaar voor betere posities in de zoekmachines én meer verkeer. Een praktische en complete lijst die je direct kunt gebruiken! Waarom een SEO checklist onmisbaar is Een pagina optimaliseren voor SEO kost
Bij conversieoptimalisatie (CRO) draait alles om experimenteren. Of je nu een nieuwe landingspagina test, de checkout compleet anders vormgeeft of een kleine aanpassing aan een knop maakt, je wilt weten of de verandering echt werkt. Maar hoe zorg je ervoor dat je experimenten betrouwbare resultaten opleveren? Dat hangt vooral af van de volgende drie factoren: de grootte van de dataset, een goed geplande testduur en statistische significantie. In dit artikel vertel ik je waarom deze drie elementen belangrijk zijn, hoe
Het is een van de meest populaire webshop platforms de vele thema’s, snelle omgeving, uitgebreide productcatalogus en een dashboard met direct inzicht in de ontvangen orders. Ik neem je mee in belangrijke overwegingen bij de zoektocht naar het juiste CMS voor jouw webshop of website, hierbij zoom ik extra in op de voordelen en nadelen uit SEO oogpunt. Dit keer speciaal over Prestashop. Prestashop heeft verschillende functies die het aantrekkelijk maken voor websitebeheerders. 3 algemene voordelen zijn: Prestashop biedt een
Autoriteit is een belangrijk onderdeel van SEO. Maar een succesvolle strategie gaat verder dan alleen het verkrijgen van links. Het begint bij het analyseren van de juiste domeinen, het creëren van waardevolle content en het strategisch delen daarvan. Door slimme keuzes te maken en een sterke contentplanning op te zetten, vergroot je niet alleen je zichtbaarheid in zoekmachines, maar bouw je ook aan je merk en online autoriteit. In dit artikel ontdek je hoe je dit aanpakt. 1. Organisch verkeer:
Het klinkt logisch, maar het gaat vaak mis: we schrijven webteksten vaak zo dat ze vooral over ons bedrijf gaan, niet over de bezoeker. Terwijl teksten waarin de bezoeker centraal staat, ook wel klantgerichte teksten, juist ingaan op wat de bezoeker eraan heeft. In dit artikel lees je waarom het zo belangrijk is om je bezoeker centraal te zetten en hoe je dat doet. Waarom de bezoeker centraal moet staan Bezoekers beslissen binnen een paar seconden of ze op je
Neem contact op! :) wij helpen je graag verder met al je SEO vragen
SEO vraag stellenMeld je aan voor onze nieuwsbrief en mis geen enkele SEO tip
"*" geeft vereiste velden aan
Het team van SEO bureau Onder bestaat uit enthousiaste SEO specialisten die graag samen met jou voor het beste resultaat gaan.