SE Ranking is een softwaretool die zoekmachineoptimalisatie (SEO) en digitale marketingdiensten biedt om websites te helpen hun zichtbaarheid en positie in zoekmachineresultatenpagina’s (SERPs) te verbeteren. Het is ontworpen om bedrijven en individuen te helpen de prestaties van hun website in zoekmachines, zoals Google, te volgen en te analyseren en veranderingen aan te brengen om hun zoekmachineoptimalisatie te verbeteren. Sommige van de functies van SE Ranking zijn onder meer website-audit, backlink-analyse, en ranktracking. In dit blog leg ik je uit wat
Yoast SEO is een populaire plugin voor zoekmachineoptimalisatie voor WordPress-websites. Het biedt gebruikers de mogelijkheid om hun website te optimaliseren voor zoekmachines door middel van verschillende tools en features. Zo kan Yoast SEO bijvoorbeeld helpen bij het opstellen van meta-tags, het genereren van sitemaps en het analyseren van de leesbaarheid van content. In deze tekst zullen we dieper ingaan op de verschillende mogelijkheden van Yoast SEO en hoe je de plugin kunt gebruiken om het online succes van je website
De afgelopen jaren is de vraag naar e-commerce enorm gestegen. Het is nu makkelijker dan ooit om een bedrijf te starten en producten online te verkopen. Met een grote hoeveelheid aan websites is het belangrijk om je te onderscheiden van de massa, maar hoe? Organische bezoekers zijn de sleutel tot succes! Het organisch verkeer van zoekmachines is een van de belangrijkste bezoekersbronnen voor elke website. Als je meer wilt weten over hoe jij organische bezoekers genereert naar jouw website, lees
Marketing is misschien wel een van de meest uitdagende bezigheden binnen elke organisatie. Je wilt als marketeer namelijk zoveel mogelijk resultaten zien, maar daar zo min mogelijk geld in stoppen! Dit lijkt soms recht tegenover elkaar te staan. Maar er zijn wel degelijk manieren om te zorgen dat je marketingbudget zo efficiënt mogelijk wordt gebruikt. Hieronder lees je een aantal manieren waarop je meer uit je marketingbudget kan halen. Maak een duidelijk plan Zonder een duidelijk marketingplan, zal je marketing
Een canonical tag is een stukje code dat je toevoegt aan de HTML code van een webpagina. Het fungeert als een soort wegwijzer voor zoekmachines, wanneer er dubbele content (ook wel duplicate content) op je website staat. Google moet immers wel weten welke pagina in de zoekresultaten moet komen en welke niet. Het gebruik van een cannonical tag kan voor veel impact zorgen, terwijl het maar een kleine handeling lijkt. Lees daarom hier alles over wat canonicals zijn en hoe
Heb je ooit het gevoel dat je WordPress website je tegenhoudt? Misschien omdat je er geen geld mee kan verdienen, of omdat de functionaliteit beperkt is. Misschien is het tijd om jouw oude website achter je te laten en fris te beginnen met een moderner websiteplatform. Maar voordat je jouw oude WordPress website dumpt, moet je deze stappen nemen om de overgang soepel te laten verlopen. We weten allemaal dat trends in websiteontwerp komen en gaan. De ene dag is
Als marketeer wil je ervoor zorgen dat jouw website door gebruikers wordt gevonden wanneer zij naar jouw producten of diensten zoeken. Wanneer jouw website door Google is geïndexeerd en wordt weergegeven in de zoekresultaten, kan het nuttig zijn om te weten welke pagina’s zijn geïndexeerd. Zo kan je controleren of er pagina’s ontbreken in de index of dat er andere problemen zijn die moeten worden aangepakt. In dit artikel bekijken we enkele manieren om te controleren of een nieuwe pagina
Rendement op investeringen (ROI) is een maatstaf voor de mate waarin het geld van een organisatie wordt geïnvesteerd om een gunstig rendement te behalen. Met andere woorden, ROI meet de efficiëntie van de investeringen van een organisatie. Het helpt managers de doeltreffendheid van hun investeringsstrategieën te evalueren door aan te tonen of hun investeringen al dan niet een positief rendement opleveren. Als je niet precies weet wat dit betekent, maak je dan geen zorgen! Dit artikel zal alles uitleggen wat
De Click-through rate (CTR) is een belangrijke metric voor iedere SEO-specialist. Als jouw CTR hoog is, betekent dit dat mensen geïnteresseerd zijn in jouw zoekresultaten en hierop klikken. Als je CTR laag is, moet je harder werken om mensen op je zoekresultaat te laten klikken. Benieuwd waar CTR voor staat? Lees verder om het uit te vinden! Click-through rate is het aantal keren dat gebruikers op een zoekresultaat klikken gedeeld door het aantal keer dat de advertentie is getoond –
Neem contact op! :) wij helpen je graag verder met al je SEO vragen
SEO vraag stellenMeld je aan voor onze nieuwsbrief en mis geen enkele SEO tip
"*" geeft vereiste velden aan
Het team van SEO bureau Onder bestaat uit enthousiaste SEO specialisten die graag samen met jou voor het beste resultaat gaan.
"*" geeft vereiste velden aan