Redirection is een handige WordPress plugin die je helpt bij het beheren van gebruikerservaringen en website navigatie. Het doet dit door het instellen van aangepaste regels voor wanneer iemand probeert naar een deel van uw website te gaan dat je niet wilt dat ze zien. Voorbeelden zijn een verouderde blogpost of een pagina met gevoelige informatie (zoals jouw wachtwoord of e-mail). Met de Redirection plugin kun je gebruikers omleiden van de ene URL naar de andere. Bovendien kan je omleidingsregels
In een ideale wereld zou het migreren van je website van het ene naar het andere platform een koud kunstje zijn. Je werkt gewoon alle nieuwe site-URL’s en redirects bij in je oude CMS en laat de crawlers hun gang gaan. In werkelijkheid kan het echter een rommeltje worden. Er worden vaak fouten gemaakt bij het overzetten van inhoud van de ene site naar de andere. URL’s worden vaak gefragmenteerd en ergens onderweg omgeleid. Dit maakt het voor zoekmachines moeilijk
Cost per mille (CPM) is een berekeningsmethode voor de advertentie-inkoopprijs. Het is het bedrag dat betaald moet worden als adverteerder voor elke 1000 lezers die zijn advertentie bereikt. Deze methode wordt ook gebruikt bij radio- of tv-reclame. CPM is de meest gangbare manier om advertentiekosten in te schatten en qua factuur op te stellen. Wat is CPM reclame? Cost per mille, afgekort als CPM, is een methode voor het berekenen van de aankoopprijs van advertenties. Het is het bedrag dat
Wanneer je een probleem hebt, moet je informatie vinden. Of het nu gaat om informatie over je huiswerkopdracht of een artikel over wat je moet doen als je moeder deze maand geen derde paar nieuwe sportschoenen voor je koopt, het vinden van die informatie is de eerste stap in de oplossing van het probleem. Het vinden van informatie heet “zoeken” en is iets waar computers heel goed in zijn. In deze blogpost wordt uitgelegd wat zoeken is en wat het
Rendement op investeringen (ROI) is een maatstaf voor de mate waarin het geld van een organisatie wordt geïnvesteerd om een gunstig rendement te behalen. Met andere woorden, ROI meet de efficiëntie van de investeringen van een organisatie. Het helpt managers de doeltreffendheid van hun investeringsstrategieën te evalueren door aan te tonen of hun investeringen al dan niet een positief rendement opleveren. Als je niet precies weet wat dit betekent, maak je dan geen zorgen! Dit artikel zal alles uitleggen wat
E-commerce is de business van het online verkopen van producten. Het is een groeiende sector met een enorm potentieel voor groei in de toekomst, en het is ook een geweldige manier om aan de slag te gaan als ondernemer met een klein budget. Je hebt geen groot kapitaal nodig om je eerste project te starten, en je hoeft ook geen eerdere ervaring te hebben om te slagen. In dit artikel zullen we uitleggen wat e-commerce is en hoe je je
Een Unique Selling Point (USP) is datgene waardoor uw bedrijf zich onderscheidt van concurrenten in dezelfde bedrijfstak. Het is iets waardoor uw bedrijf opvalt, waardoor u een voorsprong heeft op uw concurrenten, en waardoor potentiële klanten u boven anderen verkiezen. De USP moet kort en krachtig zijn, maar tegelijkertijd moet het opvallend genoeg zijn om de aandacht van potentiële klanten te trekken. Lees verder om meer te leren over USP’s en hoe het uw marketingstrategie kan verbeteren. Wat is een
De Click-through rate (CTR) is een belangrijke metric voor iedere SEO-specialist. Als jouw CTR hoog is, betekent dit dat mensen geïnteresseerd zijn in jouw zoekresultaten en hierop klikken. Als je CTR laag is, moet je harder werken om mensen op je zoekresultaat te laten klikken. Benieuwd waar CTR voor staat? Lees verder om het uit te vinden! Click-through rate is het aantal keren dat gebruikers op een zoekresultaat klikken gedeeld door het aantal keer dat de advertentie is getoond –
De wereld wordt steeds digitaler. De tijd dat mensen op papier op zoek gingen naar de vestigingsplaats en de openingstijden van een bedrijf is voorbij. Vandaag zullen de meeste klanten smartphones gebruiken om info te achterhalen. Met deze toegenomen nadruk op digitale aanwezigheid is lokale SEO belangrijker dan ooit geworden. Wat is lokale SEO? Lokale SEO is het optimaliseren van je website, zodat deze hoger in de zoekresultaten verschijnt wanneer gebruikers op zoek zijn naar bedrijven in uw regio. Met
Neem contact op! :) wij helpen je graag verder met al je SEO vragen
SEO vraag stellenMeld je aan voor onze nieuwsbrief en mis geen enkele SEO tip
"*" geeft vereiste velden aan
Het team van SEO bureau Onder bestaat uit enthousiaste SEO specialisten die graag samen met jou voor het beste resultaat gaan.
"*" geeft vereiste velden aan