Koppel SC data aan je crawl statistieken en zie gelijk waarom pagina’s slecht presteren. Volg het stappenplan en weet waar jouw prioriteiten liggen!
Hoe eet je een olifant? Het herstructureren van de URL-structuur van je website kan een enorme uitdaging lijken, vergelijkbaar met het idee van het eten van een olifant. Maar, zoals het gezegde gaat, “Hoe eet je een olifant? Hapje voor hapje.” In dit artikel gaan we dieper in op de belangrijke aspecten van URL-structuur, van het creëren van overzicht tot het begrijpen van seizoensinvloeden en het optimaliseren van de URL-structuur voor SEO. Na het lezen van dit blog kan jij
Search intent (of zoekintentie in het Nederlands) is de reden achter een zoekopdracht. Met andere woorden, het is waar de gebruiker naar op zoek is bij het gebruik van een zoekmachine als Google. Google geeft prioriteit aan relevante zoekresultaten. Met alle helpful content updates van het afgelopen jaar wordt dit ook steeds belangrijker. Dus als je wilt ranken in Google, dan moet jouw content het meest relevante resultaat zijn voor de zoekopdracht. En dat begint bij het creëren van content
Zoek je iemand die onafhankelijke feedback wil geven op je content? Iemand die checkt of je webpagina behulpzaam en betrouwbaar overkomt, en geschreven is voor mensen? Denk dan eens aan Chat GPT. Met Chat GPT analyseer je snel en eenvoudig hoe goed jouw content voldoet aan de richtlijnen voor Helpful Content. In dit blog leg ik je stap-voor-stap uit hoe je dat doet. Helpful Content Updates De Helpful Content Updates zijn wat mij betreft de belangrijkste ontwikkelingen binnen de contentpijler
Heb je een nieuwe, beginnende website? Dan kan het een flinke klus zijn om autoriteit, expertise en rankings op te bouwen. Je hebt nog geen domein historie, geen backlinks en Google heeft jouw website nog nooit gezien. Soms duurt het daarom lang voordat jouw website gezien en geïndexeerd wordt. In dit blog bespreek ik de SEO Avalanche techniek; een techniek die zeer interessant is voor kleine websites, maar ook voor grotere websites/webshops. Na dit blog weet jij precies hoe jij
Toen ik begon met bloggen en het schrijven van SEO teksten, dacht ik dat het belangrijk was om zoveel mogelijk exacte zoektermen in de tekst te verwerken. Bij voorkeur vetgedrukt en cursief, op strategische plekken, een beetje spammy maar niet té spammy. Dat spelletje is inmiddels achterhaald. Een goede SEO-tekst schrijf je immers voor mensen, niet voor zoekmachines. Hier zijn de 5 stappen die ik nu volg bij het schrijven van webteksten. 1. Voer een zoektermanalyse uit Schrijven doe je
Stappen en tips voor meer zichtbaarheid in Google Discover
De Search Generative Experience-update van Google verandert de zoekervaring. Ontdek hier hoe jij jouw SEO-strategie kunt optimaliseren!
Handvatten voor een goed blog onderwerp!
Neem contact op! :) wij helpen je graag verder met al je SEO vragen
SEO vraag stellenMeld je aan voor onze nieuwsbrief en mis geen enkele SEO tip
"*" geeft vereiste velden aan
Het team van SEO bureau Onder bestaat uit enthousiaste SEO specialisten die graag samen met jou voor het beste resultaat gaan.