Hoe werkt SEO?

Waar de meeste punten op websites te halen zijn is op websitestructuur en de content die erop staat. Google stuurt een crawler op alle websites af en die indexeert hoe duidelijk de structuur is die je hebt aangebracht en gemakkelijk elke pagina te bereiken is. Hiernaast kom je vooral snel hoger te staan als je inspeelt op de zoektermen die meest gezocht worden. Stel jij verkoopt taart voor verjaardagen maar op je site staat alleen de rubriek taart. Als iemand dan op google zoekt naar verjaardagstaart kom jij minder hoog te staan dan iemand die ook echt het onderwerp verjaardagstaart in zijn tekst heeft staan.

 

Hierom is een van de dingen die wij ook altijd hanteren aan het begin van je SEO, een zoekterm analyse. We kijken dan naar welke zoektermen het beste bij je site passen en hoe we deze ook op je site kunnen verwerken. Plaatsen we nieuwe content of behouden we de oude met wat aanpassingen. Hierbij maken we dan een content plan zodat jij weet hoe je jouw site kan indelen en de zoektermen op een juiste manier in je tekst, verwerkt zijn!

 

Met deze zoekmachineoptimalisatie is het voor ons ook mogelijk om bezig te zijn met conversie optimalisatie dit betekent dat wij ervoor kunnen zorgen dat je conversie zelfs hoger wordt met behulp van SEO.

 

De technische kant van SEO is ook groot van belang. Je wilt natuurlijk dat die crawler zo soepel mogelijk over je pagina kan komen. Een duidelijke indeling en content die ertoe doet is daarom ook van groot belang.

 

Kijk op onze SEO-audit pagina hoe dit verder in zijn werking gaat en hoe wij jou kunnen helpen!

Scroll to Top

Deze website gebruikt cookies om je de best mogelijke ervaring te bieden.