Als SEO specialisten hebben we een haat-liefde verhouding met Google (ik generaliseer even). De zoekmachine haalt soms functies weg waar we zo gehecht aan waren. Denk aan zoekterminformatie in Google Analytics (waar ik in een ver verleden als eens een jankblog over schreef) of op dit moment de ‘indexering aanvragen’ knop in Search Console. Maar meer dan ooit houden we ook van Google. In de eerste plaats omdat organisch verkeer nog steeds in potentie veel verkeer oplevert. Maar ook omdat
(Dit artikel is ook gepubliceerd op Marketingfacts) Een nieuw platform, een andere merknaam of een nieuwe structuur: websitemigraties blijven van belang. Helaas zijn SEO-migraties nog vaak een probleem: websites leveren dan flink wat (organisch) verkeer in. Onlangs kwamen we weer een case tegen waarin dit het geval was. Wat is nou de oorzaak van een ‘slechte’ migratie? Is dit voor elke website eigenaar wel een probleem? En wat kun je daar aan doen? December 2019 las ik een artikel in het Dagblad
Neem contact op! :) wij helpen je graag verder met al je SEO vragen
SEO vraag stellenMeld je aan voor onze nieuwsbrief en mis geen enkele SEO tip
"*" geeft vereiste velden aan
Het team van SEO bureau Onder bestaat uit enthousiaste SEO specialisten die graag samen met jou voor het beste resultaat gaan.